سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلتنگی
 
قالب وبلاگ

-- وقتی که دیگر نبود

من به بودنش نیازمند شدم

وقتی که دیگر رفت

من به انتظار آمدنش نشستم

وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد

من او را دوست داشتم

وقتی که او تمام کرد

من شروع کردم

وقتی که او تمام شد

من آغاز کردم

چه سخت است تنها متولد شدن

مثل تنها زندگی کردن استدلم شکست

مثل تنها مردن

-- وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.

وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.

وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم........

 

--

خــوب ِ مــن ،

همین جا درون شعرهایم بمان

تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد

به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛

من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها

شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان

تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم

 

 

--

تمام تنم می سوزد از زخم هایی که خورده ام

دردِ یک اتفاق که شاید با اتقا قِ تـو

دردش متفاوت باشد ویرانم می کند

من از دست رفته ام ، شکسته ام

می فهمی ؟

به انتهایِ بودنم رسیده ام ؛

اما اشک نمی ریزم

پنهان شده ام پشتِ لبخنـدی که درد می کند

harfaye dele ARUAHA dar in matlab ast

lotfan nazar dahid

 

 


[ چهارشنبه 91/2/13 ] [ 1:55 عصر ] [ آروشا وثوق ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

آروشا وثوق
دانشجوی رشته پزشکی........ قصد ازدواجم دارم اما هنوز کسی رو پیدا نکردم که خودموخانوادم بپسنده و در شان ما باشه
آرشیو مطالب
امکانات وب

کدهای جاوا وبلاگ




دریافت کد ستاره باران وبلاگ

حرف دل - دلتنگی

خدمات وبلاگ نویسان-بهاربیست